Dag 52: Uitzichten bij Akaroa

27 februari 2019 - Kaiapoi, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen vroeg was er nog niemand geweest dus we wachtten in spanning af. Na een tijdje kwam er een witte pick-up aangereden. Hij hoorde er niet bij maar gaf ons het advies maar gewoon weg te rijden zonder betaald te hebben. Een uitstekend plan dus zo gezegd zo gedaan. Wij hebben ons best gedaan…

Via Campermate  hadden we een looproute gevonden gezien naar een uitkijkpunt. Kort maar wel mooi stond erbij. Binnen 10 minuten waren we boven dus dit was inderdaad snel. Het waaide als een gek dus na een tijdje boven te hebben gestaan zijn we maar weer terug gelopen. Er scheen nog een berg te zijn die je met de auto op kon rijden. Daar zijn we heen gegaan.

De weg was mega smal dus met zweethanden reden we naar boven. We hoopten maar dat er geen tegenligger aan zou komen. Uiteindelijk kwamen we bij een klein parkeerplekje op de top. We hadden uitzicht over de baai en de zee. Het scheen dat je via een gravelroad nog verder naar de top kon, maar we wisten niet welke weg we dan moesten nemen. Het was ook wel weer mooi geweest voor vandaag.

We moesten nog een eindje rijden dus we besloten om naar de camping toe te rijden. Het is een gek idee dat we nog maar twee nachten in onze auto slapen, een nacht in een B&B en dat we daarna alweer naar huis toe vliegen. Beide met frisse tegenzin, dat is één ding wat zeker is. We hadden niet verwacht dat we Nederland zo weinig zouden missen. Nog steeds is het alleen Nicky waar we naar uit kijken. We moeten er regelmatig om lachen dat we alleen de kat missen.

1. Jellie v d Plaats:
    Zie t allemaal voor me
  2. Ankie:
    Weer prachtige verhalen
    En glazen om 🤣🤣 een bekend verhaal stefan
    Pokémon in griekenland bijna 30 jaar geleden alweer
    Wat hebben jullie veel gedaan en beleefd
    Groetjes🙋‍♀️
  3. Siegrit:
    Heerlijke verhalen 😍.
    Wat zal ik ze missen 😏!!
    Maar nog even genieten hoor, nog niet aan thuis denken. 😘
  4. Prachtig! zoveel mooier dan foto's! wat een natuur! wat een belevenis!:
    1 maart 2019
    Mooie verhalen! Goede terugreis!