Gelukkig hebben we veel geduld...

24 april 2022 - Harlingen, Nederland

Op 21 maart 2019 typten we het volgende: "Nog 15 maanden, dan kunnen jullie weer van verhalen meereizen met ons als alles gaat zoals we willen! Canada, fingers crossed."

WAT. EEN. GRAP! Een burn-out en een niet nader te noemen virus zorgden ervoor dat het nog 38 maanden werden. Over precies 21 dagen, 19 uren en 14 minuten vliegen we naar Vancouver. Daar hebben we twee dagen om bij te komen en daarna is het tijd om de camper op te halen en vier volle weken rond te reizen. Vanuit Vancouver gaan we via Banff naar Calgary en Drumheller om vervolgens via Jasper weer terug naar Vancouver te gaan. Daarna staan er nog een paar dagen Vancouver Island op de planning.

In Canada is alles blijkbaar groot en dus ook onze camper. In Nieuw- Zeeland moesten we het twee maanden doen met onze compacte "Pumpkin" met enkel een kleine koelkast. Deze keer kunnen we uitgebreid koken in ons keukentje, 's avonds binnen (zonder je hoofd te stoten) schuilen voor de beren en slapen in een Queensize bed. We hadden het misschien liever iets kleiner gehouden maar met alle dieren die daar in de bossen rondlopen is het vast geen overbodige luxe.

De stoelen zijn gereserveerd, de campings geboekt en de papieren e.d. geregeld. Kunnen we al?

Door de vele verzoeken gaan we toch maar weer verhalen schrijven. Iets met leuk voor later!

1. Liseth:
    24 april 2022
    Ben nu al benieuwd wat jullie gaan beleven
  2. Sonja:
    24 april 2022
    Ben benieuwd naar de verhalen
  3. Jellie v d Plaats:
    Geweldig Kijk er naar uit
  4. Trijnie Attema:
    24 april 2022
    Leuk ik kan niet wachten op de avonturen van jullie
  5. Dennis:
    24 april 2022
    Super leuk, heel veel plezier!!
  6. F van Drooge:
    24 april 2022
    Leuk, ik ga er straks weer lekker voor zitten, om jullie verhaal te lezen.🌇🤓Veel succes met de voorbereiding.
  7. De Wit- Ferwerda Marijke:
    24 april 2022
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Het is bijna dezelfde route als die wij hebben gedaan!
  8. Jeanet Henstra:
    24 april 2022
    Te gek! Dit heb ik ook nog op mijn bucketlist. Ik volg jullie belevenissen hier wel. Veel plezier met de voorpret en een voorspoedige reis toegewenst.
  9. Siegrit:
    24 april 2022
    Jaaaa ... laat maar komen de verhalen en foto's.
    We zitten er klaar voor🥳🥳